Powered By Blogger

Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Farmville ζαρζαβατικά...σε καταστήματα της Αμερικής!


Προ ημερών την ώρα που ήμουν στο πραγματικό μου κτήμα, έπιασα τον εαυτό μου να συνδέεται στο FrontierVille...ένα game του Facebook (παρόμοιο με το Farmville).

Μου ειχε φανει οξύμωρο το οτι... ενώ ειχα τόσο ξεχορτάριασμα στο κανονικό μου κτήμα, εγώ καθόμουν και ξεχορτάριαζα pixel.



Το κτήμα μου μάλιστα δεν είχε τίποτα να ζηλεψει απο το ψηφιακό, και τα χορταράκια μας έχουμε και τα δεντράκια μας - και τα ζαρζαβατικά μας και όλο και κανένα φιδακι... θα κρύβεται τριγύρω.

Αλλά σήμερα έπεσα πάνω σε μια άλλη ειδηση και δε γινόταν να μη γράψω ένα κείμενο, μιας και το virtual αρχίζει να απλώνει τα πλοκάμια του στην πραγματική ζωή ...και μάλιστα στο Super Market.


Γεγονός ειναι ότι πολλά εκατομμύρια χρήστες του Facebook ξεχορταριάζουν πιξελωτές φάρμες μετά μανίας. Ατελείωτες εργατοώρες χάνονται στις ρίζες ζωγραφισμένων δέντρων, ανα τον κόσμο. Μέχρι και σχετικά τραγουδάκια έχουν συνθέσει ορισμένοι, για τη μανία τους με το Farmville.

Κάπως έπρεπε να εκμεταλλευτούν την αποδοχή αυτή του κόσμου και έτσι η εταιρία που κατασκεύασε το παιχνίδι, ήρθε σε συμφωνία με μια εταιρία ζαρζαβατικών (με τσιμπημένες σχετικά τιμές), όπου τώρα προσφέρει μαζί με τα ζαρζαβατικά και κουπονάκια με virtual χρήματα... για το Farmville.


Τα Farmville ζαρζαβατικά κυκλοφορούν δοκιμαστικά σε 4000 καταστήματα της Αμερικής και η κάθε συσκευασία περιέχει 5 farmville κέρματα τα οποία μπορούν οι καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν στο παιχνίδι.

Τις επόμενες εβδομάδες εκτιμάται ότι θα διακινηθούν 100.000 δολλάρια με τον τρόπο αυτό. Αν το πείραμα θεωρηθεί πετυχημένο, θα επεκταθεί σε περισσότερα προϊόντα και καταστήματα.

blogspace.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου