Απευθείας σύνδεση με το YOUTUBE!

Loading...

Δευτέρα, 7 Ιουνίου 2010

παιδάκι...ας προσέχατε!


Μια νέα εφαρμογή του iPhone σε συνεργασία με την εταιρεία προφυλακτικών Durex, έχει στόχο να πείσει τους άνδρες να παίρνουν προφυλάξεις, παρουσιάζοντας με γλαφυρό τρόπο, τις ευθύνες ενός πατέρα!

Η διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας προφυλακτικών Durex μπορεί να είναι άκρως εφευρετική, ωστόσο δεν θα αρέσει και πολύ στους άντρες.

Η διαφημιστική καμπάνια με τίτλο "Baby campaign on Iphone" έχει σκοπό να κάνει με κάθε τρόπο τους άντρες να καταλάβουν τις υποχρεώσεις ενός νέου γονιού... και πόσο σοβαρή υπόθεση είναι η χρήση του προφυλακτικού.


Έτσι, η εταιρεία δημιούργησε μια εφαρμογή στο iPhone στην οποία προσομοιώνεται η εμπειρία, του να έχεις ένα μωρο!

Μάλιστα, η εφαρμογή οδηγεί τον χρήστη σε μια "Anti Knock-Up Application" η οποία προστατεύει το κινητό του χρήστη, από τη συνέρευση με άλλες συσκευές.

Εάν τώρα κάνετε το λάθος και τρίψετε τις δύο συσκευές, δηλαδή συνδεθείτε χωρίς προστασία με μια άλλη συσκευή, τότε... ΕΚΠΛΗΞΗ. Μόλις γίνατε πατέρας!

Ας προσέχατε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου