Powered By Blogger

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Αλλάζει ο ρόλος του ίντερνετ

Οι μέρες που το Διαδίκτυο ήταν γνωστό ως η «λεωφόρος της πληροφορίας» φαίνεται να ανήκουν πια στο παρελθόν.

Νέα έρευνα που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα αποκαλύπτει την εξέλιξη στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αντιλαμβάνονται το μέσο και την ψυχαγωγία γενικότερα...

Είναι δεδομένο ότι σε αυτή την εξέλιξη σημαντικό ρόλο έχουν διαδραματίσει οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης.

Ιδιαίτερα σημαντική είναι η αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές, και κυρίως οι μικρότεροι σε ηλικία, αντιλαμβάνονται την έννοια και το περιεχόμενο της ψυχαγωγίας, καθώς και οι πηγές πληροφόρησης.

Όπως φαίνεται, η πληροφόρηση και οι προτιμήσεις των καταναλωτών επηρεάζονται σε σημαντικό βαθμό από τις επιλογές και τα σχόλια των φίλων τους στα κοινωνικά δίκτυα και όχι αποκλειστικά από την αγορά ψυχαγωγίας.

Η έρευνα επιχείρησε να εντοπίσει τους παράγοντες που λαμβάνονται περισσότερο υπόψη όταν οι καταναλωτές επιλέγουν την ψυχαγωγία τους. Αξιοσημείωτο ποσοστό (65%), θεωρεί σημαντικό τον αριθμό των συσκευών που είναι συμβατές με το εκάστοτε είδος ψυχαγωγίας, ενώ οι μισοί ερωτηθέντες θεώρησαν σημαντική τη δυνατότητα νόμιμου διαμοιρασμού της.

Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να «ανεχθούν» την ύπαρξη διαφημιστικών μηνυμάτων, που θα εμφανίζονται μέσα στο περιεχόμενο της ψυχαγωγίας, εφόσον κάτι τέτοιο θα τους εξασφαλίσει τη δωρεάν πρόσβαση.

Η Καθημερινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου