Powered By Blogger

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

"Θέλω η μαμά μου να μάθει όλη την αλήθεια"


"Θέλω η μαμά μου να μάθει όλη την αλήθεια" αυτά είναι τα λόγια που αν μπορούσε θα έλεγε ο Άλεξ σύμφωνα με τη Νατέλα, η οποία στο blog της "findalex" εξακολουθεί μετά από τόσα χρόνια να αναζητά την αλήθεια της εξαφάνισης του παιδιού της.
Μιλά με σκληρά λόγια για τους νεαρούς εμπλεκόμενους στην υπόθεση εξαφάνισης του Άλεξ, αποκαλώντας τους αποβράσματα και υποστηρίζει πως η κοινωνία πασχίζει τώρα να τους κάνει σωστούς ανθρώπους, πράγμα το οποίο δεν πιστεύει πως μπορεί να γίνει.

Κάποια από τα λόγια της Νατέλας...
"...Η δικαιοσύνη αποφάσισε ότι αυτός με τα άλλα τέσσερα αποβράσματα χτύπησαν το γιό μου μέχρι θανάτου, τον πέταξαν σαν σκυλί, (μετά τι έγινε, και που πήγαν το κορμί του Αλέξανδρου, μάλλον πρέπει να το βρώ μόνη μου, δεν ασχολείται κανείς) και τώρα με 4 ώρες στην κουζίνα του γηροκομείου ο Νάσος εκτίει την "ποινή" του. Ηταν βλέπετε ανήλικος. Τώρα η κοινωνία πασχίζει να τον κάνει σωστό άνθρωπο. Το πιστέυετε; Εγώ όχι. Αλλά εμένα με εξοργίζει το γεγονός ότι εγώ είμαι υποχρεωμένη να παραμένω υπόδειγμα πολίτη, αντικρίζωντας τον δολοφόνο του γιού μου...."

http://natela-veria-gr.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου