Powered By Blogger

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Οδηγός έξυπνης αγοράς για το σπίτι

1.Επέλεξε τρία χρώματα και μόνο αυτά στα οποία ψάχνεις τα αντικείμενα. Αργότερα όταν ολοκληρώσεις τις βασικές σου αγορές, τότε θα έχεις την άνεση να συμπληρώσεις και κάτι ακόμα. Εγώ έχω το κόκκινο, το πορτοκαλί και το λαδί.
2.Φροντίζω να διαλέγω μεγάλα κομμάτια σε λευκό χρώμα ώστε να ταιριάζουν με όλα. Ακόμα και οι μεγάλες μου πιατέλες είναι σε λευκό ώστε να μπαίνουν και σε άλλη χρήση εύκολα αν χρειαστεί.
3.Αν ψάχνω να βρω ένα χρώμα σε κάτι και δεν το έχουν, απλώς δε το αγοράζω. Εναλλακτικές πηγές χρώματος είναι πάντα τα λουλούδια, τα φρούτα, τα μπουκάλια με κάποια όμορφη ετικέτα.
4.Όταν αγοράζω κάτι πρέπει να ταιριάζει εύκολα στους αποθηκευτικούς μου χώρους. Αλλιώς μάλλον δεν το αγοράζω. Έχω μια πιατέλα, μαρμάρινη, μου την έκαναν δώρο κάποτε, πανάκριβη, από γλύπτη. Τη στολίζω μάλλον τα τελευταία 7 χρόνια, όχι μόνο επειδή είναι όμορφη. Απλώς δε χωράει πουθενά λόγω μεγέθους και βάρους.
5.Πάντα προσπαθώ να φτιάχνω μια λίστα με ότι θα ήθελα να έχω. Π.χ. ένα λευκό βάζο σα λουλούδι, ήταν σημειωμένο στο σημειωματάριο μου και βρέθηκε πρόσφατα στο butlers.
6.Όταν δεν είμαι σίγουρη για κάτι, τι το ‘χω το κινητό; Το φωτογραφίζω, το πάω σπίτι και το τσεκάρω ξανά. Είπαμε στη χώρα μας δεν επιτρέπεται η επιστροφή χρημάτων παρά μόνο στο Zara.
7.Δεν αγοράζω ποτέ, μα ποτέ, σετ από οτιδήποτε. Ότι και να είναι σε ότι τιμή και να είναι. ΔΕΝ υπάρχει.
8.Ok. Ανακάλυψε επιτέλους το e-bay και όχι μόνο για αγορές. Πούλα και ότι δεν έχεις τι να κάνεις και μπορεί να βγάλεις και λεφτά. Πιο light έκδοση on-line παζαριού είναι το Craiglist.
9.Μαζεύοντας πολλά ετερόκλητα αντικείμενα, καταλήγεις να φτιάξεις τη δική σου συλλογή. Μπορείς να της δώσεις και το όνομα σου αν θέλεις.


Διαβάσαμε στο rdeco.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου