Powered By Blogger

Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Η ζωή μετά την απόλυση..


Oταν με κάλεσε ο προϊστάμενός μου για να μου ανακοινώσει ότι απολύομαι, ο εργασιακός κόσμος μου κατέρρευσε. Μετά από λίγο είδα όμως τον πραγματικό κόσμο.

Στις 23 Μαΐου του 2008 έπρεπε να δουλεύω εκτός, σε έναν πελάτη στη Μεταμόρφωση. Ο προϊστάμενός μου, όμως, με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι με θέλει στο γραφείο. «Ακούγεται σημαντικό» του είπα προσπαθώντας να αστειευτώ. «Καλά, έλα και θα δούμε» μου είπε σοβαρά.

Κατόπιν εορτής καταλαβαίνω ότι υπήρχαν πολλά σημάδια, τα οποία με προειδοποιούσαν για την απόλυσή μου. Το θέμα είναι ότι εκείνη τη στιγμή δεν μπορείς να τα βάλεις στη σωστή διάστασή τους. Οταν η κοπέλα ή, ακόμα χειρότερα, η γυναίκα σου σε παρατάει για κάποιον άλλο, βλέπεις ξαφνικά όλα τα στοιχεία, τα οποία δεν μπόρεσες να δεις όταν ήσουν χωμένος στα λασπωμένα χαρακώματα της σχέσης σου. Πήγε πράγματι να δει το Sex and the City 12 φορές ή μερικές από αυτές έκανε ιδιαίτερα με τον Δημήτρη;

Δώσε στον εαυτό σου χρόνο να πενθήσει:

«Το πένθος για την απώλεια της εργασίας σου δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραλύσεις, αλλά αν δεν το διαχειριστείς, απλώς το θάβεις. Κάπου θα σου βγει» είχε πει η Goldstein. «Τα γερά φυτά βγαίνουν μέσα από την κοπριά. Πρώτα, όμως, πρέπει να κάτσουν μέσα της και να μεγαλώσουν».

Δούλεψε το όχημά σου:

Εκτός κι αν μοιάζεις με τον άντρα του εξωφύλλου του περιοδικού που κρατάς, ξεκίνα να γυμνάζεσαι μέχρι να τον πλησιάσεις. Ξέρεις τι κάνει κακό στην υγεία σου; Η δουλειά. Συχνά σε αφήνει πολύ κουρασμένο για να κάνεις οτιδήποτε παραπάνω από το μίνιμουμ της γυμναστικής.

Η ανεργία, από την άλλη, κάνει πολύ καλό στο σώμα σου. Απολύθηκα το καλοκαίρι και ξεκίνησα κατευθείαν κολύμπι, σχεδόν κάθε μέρα. Εγινα πολύ καλός. Η γυναικομαστία μου εξαφανίστηκε κι αντικαταστάθηκε από σφιχτούς θωρακικούς μυς της μέσης ηλικίας. Κοιτούσα τα στήθη αντρών που δούλευαν ακόμη και τους λυπόμουν - κι αυτούς, και τα βυζιά τους.

Ο σκύλος μου, ο Αζόρ, με συντρόφευε στο τρέξιμο και σύντομα έχασε τα έξτρα κιλά του κι έγινε τόσο όμορφος και υγιής, που του άλλαξα όνομα σε Τρικεράτωψ, για να τονίσω την αντοχή του. Του έμαθα το καινούργιο όνομά του. Τέτοια πράγματα μπορείς να καταφέρεις αν δεν έχεις ένα δυνάστη από πάνω σου να σε πρήζει για την τριμηνιαία αναφορά. Μπορείς, δηλαδή, να αλλάξεις το όνομα του σκύλου σου.

Πες όχι (με φειδώ):

Οι δουλειές μοιάζουν λίγο με τις γυναίκες: αν είσαι λίγο δύσκολος, συχνά γίνεσαι πιο ελκυστικός. Η απελπισία διώχνει τους επίδοξους μνηστήρες. Ημουν αρκετά τυχερός, έτσι ώστε να με πλησιάσουν κατευθείαν άνθρωποι από άλλες εταιρείες. Τους είπα ότι δεν ήθελα να δουλέψω για τους επόμενους 4 μήνες - αν μπορούσα να το αποφύγω. Με κοιτούσαν σαν να ήμουν ο πιο συναρπαστικός άνθρωπος που είχαν γνωρίσει εδώ και πολύ καιρό. Ολα αυτά την πιο δύσκολη περίοδο της πρόσφατης ιστορίας για να ψάξεις για δουλειά.

Μπορεί να είναι πολύ ριψοκίνδυνο για σένα, αλλά μπορείς απλώς να δείξεις ότι είσαι κύριος του εαυτού σου, της κατάστασης και του προγράμματός σου. Ετσι θα δείξεις πόσο δυνατός είσαι στους ανθρώπους που θέλουν να πάρουν τον έλεγχο του ωραρίου σου. Αν είσαι πειστικά επιλεκτικός για το ποια δουλειά θα διαλέξεις, οι εργοδότες θα αρχίσουν να ελπίζουν ότι θα διαλέξεις αυτούς. Είναι η ανθρώπινη φύση.

Διαβάσαμε στο περιοδικό Men'shealth

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου