Powered By Blogger

Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Ντένης Αντύπας..ο γιος μου και η Playmate!



Υπέγραψε για την επόμενη σεζόν στο πλάι του Θέμου Αναστασιάδη η φετινή playmate Κάτια Δέδε σύμφωνα με το troktiko.

Για την playmate μας μίλησε ο Ντένης Αντύπας ο γιος του οποίου,Τίτος Αντύπας, έχει τη τύχη-την οποία θα ήθελαν να είχαν πολλοί- να είναι στο πλευρό της εδώ και ένα χρόνο.
Ένας άνθρωπος ο οποίος παρόλο που πάτησε τα 50χεχε, πριν κάποια χρόνια, είναι ακόμη ένα νιάτο με απίστευτο χιούμορ και τρελή μεταδοτικότητα ως καθηγητής...τόση ώρα σκέφτομαι πως να ξεκινήσω να γράφω το πρόλογο. Κάποια συνάδελφος μου είπε κάποτε "η μαγκιά είναι να "γλύφεις" στο πρόλογο σου, το συνεντευξιαζόμενο πρόσωπο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην το αντιλαμβάνεται ο αρχισυντάκτης σου"! Τώρα σκέφτομαι πως αρχισυντάκτης δεν υπάρχει, αλλά και να υπήρχε, γι αυτόν τον άνθρωπο μόνο καλά λόγια θα έπρεπε να γράψω όχι για να τον γλείψω αλλά επειδή αξίζει να ακούγονται ορθά λόγια για σωστούς και ντόμπρους ανθρώπους!

-Πως βλέπετε τη γυμνή φωτογράφιση που έκανε η κοπέλα του γιου σας στο playboy?
Εγώ από πλευράς μου το βλέπω με χαρά γιατί πιστεύω πως οι σύγχρονοι και προοδευτικοί γονείς πρέπει να είναι ανεξάρτητοι και να αφήνουν τα παιδιά να κάνουν τις επιλογές τους.

-Ο γιος πως αντέδρασε όταν είδε τη φωτογράφιση?
Φαντάζομαι θα πήρε μάτι!!!(γέλια)

-Ποια είναι η άποψη σας για την Κάτια?
Είδα μια κοπέλα πολύ όμορφη αλλά μέσα στις τάξεις που διδάσκω υπάρχουν πολύ ωραιότερα κορίτσια. Οι κοπέλες αυτές φτιάχνονται, καλλοπίζονται και ανεβαίνουν στη σκηνή όντας 100% φτιαγμένες τέλεια!

-Η επιθυμία σας θα ήταν να παντρευτούν?
Με τον γιο μου συζούν 1 χρόνο. Εγώ ούτε θα στεναχωρηθώ ούτε θα γίνω πανευτυχείς.Ό,τι επιθυμεί ο ίδιος, όπως γίνει αυτός ευτυχισμένος.

-Τι γνωρίζεται για τη σχέση τους?
Τίποτα, δεν μου αρέσει να μπλέκομαι ανάμεσα τους...το μόνο που ξέρω είναι ότι η Κάτια σπουδάζει γραφιστική αλλά κάνει και μοντελινκ! Μάλιστα είναι και καταπληκτική μαγείρισσα, μου είχε κάνει μια ρώσική σαλάτα, απίστευτη!

Φώτο:
1.Ντένης Αντύπας σε χιουμοριστική πόζα!
2.Τίτος Αντύπας και Κάτια Δέδε
Συνέντευξη: Στέλιος Αραμπατζής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου