Powered By Blogger

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Η Βικτώρια του Master Chef που μου έδωσε δουλειά




"Γεννήθηκε στην Ελλάδα και έφυγε 6 ετών στην Αμερική. Μεγάλωσε μέσα στα εστιατόρια και τις κουζίνες της οικογένειας της. Σπούδασε Physicians Assistant, η αγάπη της όμως, για το καλό φαγητό και το κρασί την οδήγησε στο να σπουδάσει και Hospitality Management με ειδικότητα στα εστιατόρια - F & B. Όνειρο της είναι, να προσφέρει την αγάπη, το πάθος και τις γνώσεις της για τη μαγειρική σε δική της επιχείρηση".
Αυτός είναι ο πρόλογος για τη Βικτώρια του Master chef στην ιστοσελίδα του ριάλιτι του mega. Για μένα ο πρόλογος μπορεί να ξεκινούσε κάπως αλλιώς, αφού τη Βικτώρια, τη γνώρισα όταν έψαχνα να βρω δουλειά σε ένα καφέ-εστιατόριο τον πρώτο χρόνο που ήμουν χαμένος στην Αθήνα.
Είχα αλωνίσει τη πρωτεύουσα, είχα αφήσει χιλιάδες χαρτάκια με τον αριθμό του κινητού μου και τα λόγια όλων ήταν, "θα σε πάρουμε να έρθεις για ένα δοκιμαστικό" και αυτό δεν γίνονταν ποτέ!
Και όταν μετά από αρκετούς μήνες, πού ήμουν με μια χρυσή ευκαιρία στο χέρι και αναρωτιόμουν γιατί κανείς δεν με παίρνει..."έπεσα" πάνω στη Βικτώρια!
Απ' τη πρώτη κιόλας στιγμή μου έδωσε να καταλάβω πόσο πολύ οργανωμένη είναι και πόση διάθεση έχει για δουλειά! Το γεγονός ότι ήταν Ελληνοαμερικανίδα, μπορώ να πω ότι με έκανε να νιώσω περισσότερο σιγουριά, γιατί ήμουν βέβαιος ότι θα ήταν επαγγελματίας..είχαν δει αρκετά τα μάτια μου από τον ελληνικό "επαγγελματισμό". Το ότι βρήκα δουλεία το οφείλω σε αυτήν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη βοήθεια αλλά και για την εμπιστοσύνη που μου έδειξες!
(Οι φωτογραφίες είναι από τις απόκριες στο μαγαζί)

GRάφει Στέλιος Αραμπατζής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου