Απευθείας σύνδεση με το YOUTUBE!

Loading...

Πέμπτη, 17 Ιουνίου 2010

6 τρόποι για να αποφύγετε την ημικρανία.


Η ημικρανία είναι μια πραγματική ιατρική κατάσταση που συνεπάγεται μια γενικότερη ευαισθησία των νεύρων και μπορεί να δημιουργείται από μια σοβαρότερη νόσο. Αρχικά πρέπει να μπορεί κάποιος να αναγνωρίσει μια ημικρανία από έναν απλό πονοκέφαλο, αλλιώς είναι απαραίτητη η διάγνωση από κάποιο γιατρό.

Αφού λοιπόν έχετε σιγουρευτεί ότι δεν πρόκειται για έναν απλό πονοκέφαλο, μπορείτε να βοηθήσετε στην πρόληψη των ημικρανιακών επεισοδίων με έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Διατηρείτε μια συνέπεια στις ώρες που τρώτε, ασκήστε ή ξεκουράζεστε. Είναι επίσης σημαντικό να ανακαλύψετε ποιές καταστάσεις προκαλούν σε εσάς προσωπικά τις κρίσεις ημικρανίας.

1. Αποφύγετε ότι πυροδοτεί τις κρίσεις αυτές
Είναι σημαντικός ο εντοπισμός και κατόπιν η αποφυγή των ουσιών ή των καταστάσεων που μπορεί να ενεργοποιούν το μηχανισμό εκκίνησης μιας ημικρανίας.

2. Ασκηθείτε με συνέπεια
Η άσκηση προκαλεί ένταση, που αποτελεί συχνά το εναρκτήριο λάκτισμα για μια ημικρανία. Σιγουρευτείτε ότι κάνετε καλό και αργό ζέσταμα πριν το κανονικό πρόγραμμα άσκησή σας το οποίο αν είναι πολύ έντονο μπορεί να προκαλέσει πονοκέφαλο.

3. Ελαττώστε τα επίπεδα του στρες σας
Το στρες μπορεί να προκαλέσει ή να επιδεινώσει τις ημικρανίες. Δοκιμάστε το διαλογισμό, τη βιοανάδραση ή ενταχθείτε σε ομάδες υποστήριξης.

4. Διατηρήστε μια καθημερινή ρουτίνα
Κοιμηθείτε περίπου 7 με 8 ώρες κάθε βράδυ και αποκτήστε ισορροπημένη διατροφή με πολλά φρούτα και λαχανικά.

5. Κόψτε το κάπνισμα και την καφεΐνη
Το κάπνισμα μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους ή να τους επιδεινώσει σημαντικά. Το ίδιο συμβαίνει και με την καφεΐνη, την οποία αν δεν μπορείτε να τη σταματήσετε εντελώς, μπορείτε να την αντικαταστήσετε με αναψυκτικά και ροφήματα που είναι «ντεκαφεϊνέ».

6. Μειώστε τις επιπτώσεις των οιστρογόνων
Αν είστε γυναίκα μπορεί η ημικρανία σας να επιδεινώνεται λόγω των οιστρογόνων κάθε μήνα. Συζητήστε με το γιατρό σας σχετικά με αυτό, ώστε να μπορέσετε να βρείτε μια σωστή και αποτελεσματική λύση η οποία να ανταποκρίνεται στο δικό σας οργανισμό.

Στα τρόφιμα που ενεργοποιούν το μηχανισμό έναρξης της ημικρανίας, συγκαταλέγονται επίσης:

• Τα παλαιωμένα τυριά
• Τα αλκοολούχα ποτά (ειδικά το κόκκινο κρασί)
• Οι τεχνητές γλυκαντικές ύλες και τα πρόσθετα τροφίμων (νιτρικά ιόντα κλπ)
• Τα τουρσιά καθώς και το αλάτι
• Η σοκολάτα
• Τα εσπεριδοειδή
• Ορισμένα λαχανικά όπως το αβοκάντο και τα κρεμμύδια
• Οι ξηροί καρποί και οι σταφίδες
• Τρόφιμα που περιέχουν μαγιά (ψωμί, ντόνατς, τσουρέκια…)

capitalhealth.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου